Direktlänk till inlägg 26 maj 2014

måndag

Av Olga Mogensen - 26 maj 2014 17:47

Hej på er :D.

Idag har det varit en lite annorlunda måndag...

som ni vet så skulle jag till sjukhuset och kolla min knöl som jag hade på handen idag och när jag och mamma var där så sa doktorn att det känndes onödigt att operera bort den.

Men jag vill ju inte ha den där förevigt så då sa doktorn att han kunde tömma knälen på vätskan som var innne i den.

Så då gjorde han det. Först fick jag bedövning och då tog han en spruta och prutade in bedövningen.

Det var nog det som gjorde ondast för det spännde till i handen

Sen fick bedövningen verka i 15 min.

Sen tog han en annan spruta och liksom sög in vätskan från handen till sprutan.Det känndes ingenting p.g.a bedövningen :D.

sen efter det så satte sjuksköterskan på ett plåster och sen en linda på handen :).

Så det är skönt att ha blivit av med den knölen :). Lindan kommer jag nog bara ha i dag för dem sa att jag kunde ta av den sen. Mamma frågade även om jag kunde vara med på idrotten idag igmed att vi skulle ha tennis så kunde jag inte vara med vilket var jätteskönt :D.

Nu till något helt annat, idag kom mitt skal hem till mig så här kommer en liten kort video där jag öppnar brevet med skalet i. Och om ni undrar så ja jag har myskläder på mig xD.


  visst är skalet fint :D.

Nu måste jag bara säga hur mycket jag längtar tills imorogn. jag har gåt och längtat i flera veckor och nu är äntligen dagen här MIN FÖDELSEDAG :D.

Jag blir helt pirrig i magen när jag tänker på det :D.

Det var allt vi hörs imorgon/ på min födelsedag :D.

Jag kommer nog visa vad jag fick i present i nästa inlägg :D.

Ha det bra så hörs vi hejdå/ Olga <3.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Hej

Av Olga Mogensen - 16 september 2014 20:37

Hej bloggen, jag har inte skrivit här på jätte länge och det är för att det har hänt väldigt mycket i mitt liv på senaste tiden. Jag har inte kunnat blogga eftersom att det då har hänt så mycket. Jag tror inte ens att jag har några läsare kvar, men j...

Av Olga Mogensen - 31 augusti 2014 10:36


Av Olga Mogensen - 15 augusti 2014 22:19

Hej, idag har jag varit på stan med mamma vi köpte nya skolsaker och kläder från h&m. Jag visar er bilder på kläderna i ett annat inlägg för har inga bilder nu. Men om ni inte kan vänta så har jag lagt upp en video på videofyme där jag visar vad jag ...

Av Olga Mogensen - 14 augusti 2014 20:46

Till hösten kommer jag tillbaka till krk igen. Jag red ju där i typ 2 år och sen tog jag en paus i typ 1 år. Och för er som undrar varför så ska jag berätta det nu. Jag kände mig inte så välkommen där eller vad man ska säga. Alla andra var med i det ...

Av Olga Mogensen - 13 augusti 2014 18:55

Hej Igår satt jag med massa inredningstidningar och kollade efter ideer och inspiration till mitt nya rum och det gick bra jag hittade lite ideer och klippte ut dem och klistrade in dem i min lilla bok :). dagens inpiration har varit detta.    ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards