Alla inlägg den 13 maj 2014

Av Olga Mogensen - 13 maj 2014 20:00

Hej, idag är det tisdag och det har varit en väldigt bra tisdag :D.

Först på morgonen hade jag utvecklinssamtal och det gick toppen :D.

Sen så bytte vi platser i skolan idag vilket kanske inte var så kul :(.

Men vi hade bild idag vilket är kul :D.

Sen efter skolan så fikade jag och min kompis eller vad man ska säga på ett fik i stan, det kommer en bild på min fika sen c:. Efter att vi hade fikat så cyklade vi hem till henne och det var jätte trvligt hos henne :D.

Men en annan sak som inte var så kul ää att jag splade in en video när jag kom hem men den vill inte laddas upp så får göra detta inlägget istället. Det är ju inte tråkigt att göra inlägg men det kanske är roligare öfr er med videos, och jag tycker även att det är roligare :D.

Men jag tängtar verkligen inte tills imorgon!!!!

Det är det sista nationella provet men det är det värsta.

Det är det muntliga i matte, mina två största faror.

Prata muntligt och matte!

Jag är inte alls bra på matte och det är matte som jag behöver jobba mer på.

HJÄLP MIG!!!, jag vill INTE!!

Det va rnog allt hejdå/ Olga...... HJÄLP!

min fika :3

 

 


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards