Alla inlägg den 9 maj 2014

Av Olga Mogensen - 9 maj 2014 18:24

hej hej :).

Idag var jag mamma och min bror som sagt på besök på två olika skolor och vi har 1 vecka på oss att bestämma vilken skola vi vill börja!!. Min bror har bestämt sig men jag ha rinte gjort det än!.

Men vi skulle vara på den första skolan kl 08:00.

vi mötte rektorn utanför skolan och jag var jätte nervös jag vet inte varför för min mamma var ju där men allt känndes lite konstigt :P.

Vi pratade med rektorn lite sen gick vi in i skolan och han visade oss runt och berättade en massa mer om skolan.

Sen eftrer ett tag tog en annan lärare över och han visade oss cafeterian.

Medans vi satt i cafeterian så kom några elver dit och spelade pingis och jag kände verkligen hur varenda person stirrade på oss :o.

sen var vi klara på den skolan och då åkte vi till den andra.

Där mötte rektorn oss inne i skolan och han pratade också mycket om skolan såklart och han visade oss runt och vi fick kolla in i några klassrum och verkligen ALLA!. stirrade på oss det var piiinigt!!!!!.

Sen hade eleverna rast och då var alla i korridorerna och rektorn ville att vi skulle typ uppleva hur det var på rasterna. Så när vi gick där i rastrummet eller vad man ska säga så stirrade ALLA på oss igen!.

Sen var det slut och varje besök kanske vrade i 1 timme :).

jag fick positivt intryck av båda skolorna.

Men första skolan var lite mer strikt och bestämd. Allt skulle vara ordning och redan och om man hade någon svårighet så gjorde dem allt för att fixa det.

Den andra skolan var lite mer chill, och om man hade något problem där så var det nog lite mer jaja men det fixar sig, typ så.

Så ja nu har jag en vecka att tänka och jag kommer fundera varje dag kan jag lova.

men jag behövde inte vara i skolan idag p.g.a det vilket var sjuuukt nice :D.

Ja men det var typ allt hejdå/ Olga <3.

 


jag
Av Olga Mogensen - 9 maj 2014 16:16

Hej hej, nu är jag påväg till maxi med mamma :3. Idag var jag min bror och mamma hälsat på två olika skolor och skriver mer om det sen för hinner inte nu! Men ville bara uppdatera er lite :). Vi hörs senare :). / Olga <3.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards