Alla inlägg den 19 maj 2014

Av Olga Mogensen - 19 maj 2014 18:57

Hej,
Idag är det måndag och jag har egentligen inte gjort något intressant idag :P.
I skolan så började vi med en samling och sen hade vi lite eget arbete och sen hade vi slöjd :). Om jag ska vara helt ärligt så är inte träslöjd särskilt kul men syslöjd är roligare :D.
Men just nu har jag träslöjd :/.
Sen hade vi rast och så spelade vi pingis. Efter rasten så lyssnade vi på divergent igen och sen gick vi och åt. Denna veckan är det jätte god mat i matsalen. Och idag fick vi chicken nuggets :D.
Efter lunchen så cyklade jag och några andra till idrotten. På idrotten spelade vi fotboll vilket är jätte kul!??? NOT!!!!!!! Det är typ det värsta som finns det finns bara två saker som är värre inom sport. Och det är handboll och volleyboll...
Idag hade jag för första gången lite kawaii kläder i skolan :D det kommer en bild på mitt smink som jag hade idag.

Jag vet att mitt leende kanske inte är det snyggaste xD. Sen här nedan kan ni se en bild på mitt smink igår och så ska jag sminka mig imorgon med :D.

Jag är nog inne i nått stadie då jag inte kan ta snygga bilder xD.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards