Alla inlägg den 18 maj 2014

Av Olga Mogensen - 18 maj 2014 13:07

Hej på er, igår var jag som sagt på konfirmation och när vi kom hem
Så spelar jag in en video för att ladda upp den på bloggen men det gick inte. Jag försökte typ 5 gånger...
Och när jag hade försökt så många gånger var kl typ 21:00 på kvällen så orkade inte göra något inlägg då.
Men idag är det söndag och jag gick upp vid 09:15 ovanligt tidigt för att vara jag, sen skulle vi kanske på picknick idag om vädret hade varit lika fint som igår då det var sol hela dagen. Men nej det regnar jätte mycket här och det blev ingen picknick idag :(. Så nu vet jag inte vad jag ska göra av denna dagen.
Dessutom har jag ont i ryggen idag vi har kollat ryggen men dem sa att man inte kunde göra så mycket åt det bara allmän träning. Sen har jag även ont i halsen och huvudet så vem vet jag kanske börjar bli lite sjuk :(.
Imorgon ska jag posta ett kuvert med pengar till en person som sen kommer skicka hem ett iPhone skal till mig. Det kostar bara 50 spänn och det kommer en bild på det längre ner. Det kommer även en bild på hur jag såg ut igår. Jag vet att det inte är världens snyggste bild men hade ganska bråttom när jag tog den. Det var nog allt hejdå/Olga <3. Glöm
Inte att kommentera eller ställa frågor :).

Hittade ingen bättre bild på skalet?

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards