Direktlänk till inlägg 31 juli 2014

Äntligen

Av Olga Mogensen - 31 juli 2014 14:40

Hej, nu har jag äntligen tid att blogga/ kan blogga det har ju varit lite dålig uppdatering men ni vet ju varför.
Igår var jag på Köpenhamns tivoli med Lovisa och det var jätte kul! Jag har fått en ny favorit karusell whoho! XD <3.

Jag hann tyvärr inte ta så många bilder :( men men....
Snart börjar skolan och jag har nog aldrig längtat till skolan mindre än nu!
Ursäkta mitt språk xD men f*n vad jag avskyr skolan... Särkilt idrott..
Det är inte det att jag tycker att det är jobbigt att idrotta men jag suger på det och på idrotten får dem en att skämma ut sig inför alla!
Vilket jag inte tycker är rätt!
Jag tycker att vi typ borde ha som ett gym på gympan så att man kan få göra lite som man vill i sin egen takt.. Men nej här ska vi skämma ut alla elever som t.ex inte kan hjula genom att få dem att hjula inför alla andra...
Nu till något annat, vi ska ju flytta och bygga eget hus och tiden medan vi ska bygga huset ska vi bo i ett hyrhus som ligger typ 200 meter från bygget. Och det är ju bra :). Men det känns lite sorgligt att flytta från huset jag har bott i, i 13 år alltså hela mitt liv hittills.
Men ja det är väl bra med förändringar :).
Och sen alltså herregud vad jag saknar ridningen.. Jag kommer nog att börja igen till hösten. Men det finns en liten tabbe, jag vill gärna börja på min gamla ridskola men det blir ganska långt att åka in till den från vårt hyrhus. Så då kanske jag ska böja på en ridskola som ligger närmare men jag vill inte det..
Så ja ett litet dilemma kan man säga.
Men det var nog allt vi hörs senare idag eller imorgon hejdå/ Olga <3.

Allmänt · djur · jag
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Hej

Av Olga Mogensen - 16 september 2014 20:37

Hej bloggen, jag har inte skrivit här på jätte länge och det är för att det har hänt väldigt mycket i mitt liv på senaste tiden. Jag har inte kunnat blogga eftersom att det då har hänt så mycket. Jag tror inte ens att jag har några läsare kvar, men j...

Av Olga Mogensen - 31 augusti 2014 10:36


Av Olga Mogensen - 15 augusti 2014 22:19

Hej, idag har jag varit på stan med mamma vi köpte nya skolsaker och kläder från h&m. Jag visar er bilder på kläderna i ett annat inlägg för har inga bilder nu. Men om ni inte kan vänta så har jag lagt upp en video på videofyme där jag visar vad jag ...

Av Olga Mogensen - 14 augusti 2014 20:46

Till hösten kommer jag tillbaka till krk igen. Jag red ju där i typ 2 år och sen tog jag en paus i typ 1 år. Och för er som undrar varför så ska jag berätta det nu. Jag kände mig inte så välkommen där eller vad man ska säga. Alla andra var med i det ...

Av Olga Mogensen - 13 augusti 2014 18:55

Hej Igår satt jag med massa inredningstidningar och kollade efter ideer och inspiration till mitt nya rum och det gick bra jag hittade lite ideer och klippte ut dem och klistrade in dem i min lilla bok :). dagens inpiration har varit detta.    ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards