Alla inlägg den 3 juli 2014

Av Olga Mogensen - 3 juli 2014 13:06

Hej! Jag veeet att jag inte har bloggat på suuuuuper länge. Och det suger men jag har helt enkelt inte haft ork eller tid. Jag har varit sjuk i typ nästan 2 veckor. Och sen har jag varit med kompis ganska mycket och jag kan ju inte blogga när jag är med kompis. Juni blev ingen bra bloggmåndad helt enkelt.
Men nu lovar jag att det kommer bli bra. Jag vet att jag säger det i varje inlägg men jaja xD.
Om ni vill följa mig lite bättre än bara på bloggen så kan ni följa mig på videofyme där heter jag olgatheunicorn eller så kan ni följa mig på instagram där heter jag olgathefabunicorn ^^.
Jag fick tyvärr inte färga håret rosa av mamma.... Så nu får jag stå ut med min tråkiga hårfärg. Men jag fattar varför jag inte fick. För 1 så tycker min mamma att jag har fin hårfärg. Och 2 så måste jag bleka håret om jag ska färga det.
Förra veckan så var jag i Köpenhamn med en kompis och mamma och pappa och jag har lagt upp en video på videofyme på vad jag köpte. Nu i juli så händer det lite roliga saker. Jag ska vara i min sommarstuga 2 veckor typ så då vet jag inte om jag kan blogga för det finns inget internet där. Sen så ska jag nog på kiviksmarknad med en kompis. Sen fyller min mamma år den 20:de. Och sen en annan rolig sak som hände igår.
Vårat bygglov kom! Så nu kan vi börja bygga huset :D.
Juste på gund av att vi ska bygga ett nytt hus så flyttar vi ju (ganska självklart). Och då måste jag bestämma mig om jag ska byta skola eller inte. Jag hade redan tänkt igen detta en gång. Och då bestämde jag mig att inte byta för den klassen kändes skit dåligt plus att en kille tyckte att jag såg ut som skit....
Men nu så kanske jag och min bror kan komma in på den klassen vi ville från första början. Och då måste jag bestämma mig för om jag vill det. Och det tror jag att jag vill.
Huset vi bor i nu är sålt så den första oktober måste vi vara ute från detta huset men huset vi ska bygga kommer inte vara klart då så vi måste hitta ett mellanboende. Det var nog allt för detta inlägget. Jag vet att det blev ganska långt men jag hoppas att ni orkade läsa hela. PS: jag vet inte om jag skrivit detta på bloggen men min klänning har kommit ^_^. Hejdå/ Olga <3.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards