Direktlänk till inlägg 28 april 2014

Måndag :( xD

Av Olga Mogensen - 28 april 2014 20:07

Hej på er :D. jag vill bara börja med att be om ursäkt för att det inte blev ett till inlägg igår :(. Men jag spelade in en video men den ville inte laddas up och då blev jag förbannad på datorn och stängde av den och sen var det visst mat och sen skulle jag sova xD. så förlåt men nu lovar jag att det komme rinlägg som vanligt varje dag :D.

Men ilallafall så ida gär det måndag vilket inte alltid är så kul :(. eftersom att helgen är slut.

Men i skolan idag så hade vi eget arbete sen hade vi NO- samling med vår NO lärare. sen rast och sen hade vi eget arbete igen och sen hade vi lunch och idag hade vi raggmunkar men fläsk och lingon. dessvärre gillar ja ginte raggmunkar eller lingon så fick äta fläsk och grönsaker xD.

sen hade vi lite rast innan viu cyklade till idrotten på idrotten så gick vi fört igen orienteringne soom vi ska ha imorogn och sen sprang vi 10 varv runt idrottshallen och sen spelade vi fotboll. Inte direkt den roligaste lektionen om man säger så. Sen när vi slutade cyklade jag hem med en kompis och det var kul hos henne. sen cyklade jag hem vid typ kl 7.

Men imorgon ska vi ha orienteing vilket jag inte dírekt kan kalla mig ett proffs på. Jah kan ju inte ens läsa en karta!!!!!!!! xD. Så det ska bli intressant att se hur det går....

Men sen alla andra år har vi fått cykla hem efter och ha lite kortare skoldag, men inte i år nej. I år ska vi cykla tillbaka till skolan och äta lunch sen ha NO- smaling igen och sen ska vi ha bild så det blir ingne kort skoldag utan vanligt tid vilket är 14:40.....

Ja men det var det här inlägget hör av mig imorogn om hur det gick på orienteringen. ha en fortsatt trevlig måndag så hörs vi. hejdå/ Olga <3.

 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Hej

Av Olga Mogensen - 16 september 2014 20:37

Hej bloggen, jag har inte skrivit här på jätte länge och det är för att det har hänt väldigt mycket i mitt liv på senaste tiden. Jag har inte kunnat blogga eftersom att det då har hänt så mycket. Jag tror inte ens att jag har några läsare kvar, men j...

Av Olga Mogensen - 31 augusti 2014 10:36


Av Olga Mogensen - 15 augusti 2014 22:19

Hej, idag har jag varit på stan med mamma vi köpte nya skolsaker och kläder från h&m. Jag visar er bilder på kläderna i ett annat inlägg för har inga bilder nu. Men om ni inte kan vänta så har jag lagt upp en video på videofyme där jag visar vad jag ...

Av Olga Mogensen - 14 augusti 2014 20:46

Till hösten kommer jag tillbaka till krk igen. Jag red ju där i typ 2 år och sen tog jag en paus i typ 1 år. Och för er som undrar varför så ska jag berätta det nu. Jag kände mig inte så välkommen där eller vad man ska säga. Alla andra var med i det ...

Av Olga Mogensen - 13 augusti 2014 18:55

Hej Igår satt jag med massa inredningstidningar och kollade efter ideer och inspiration till mitt nya rum och det gick bra jag hittade lite ideer och klippte ut dem och klistrade in dem i min lilla bok :). dagens inpiration har varit detta.    ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<<
April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards