Alla inlägg den 19 april 2014

Av Olga Mogensen - 19 april 2014 12:39

Hej, idag är det ju påskkafton så hade tänkt att göra typ en påsk tag så vi kör :D.

1. firar du påsk? Ja det gör jag :D

2. vad var din favorit sak med påsken när du växte upp? att leta efter påskägg men det gör jag fortfarande....

3. vad är dina planer för påsken detta året? jo igår var jag hos farmor , och idag ska jag fira med familjen och imorgon ska vi fira med min moster och hennes man :D.

4. Målar du ägg? ja ibland men oftast färgar vi dem bara :D.

5. har du påsk traditioner? inte mer än att vi firar med släkten varje påsk :D.

6. favorit påskgodis? inget specielt egentligen men det kommer en bild på dem om jag måste väla ngt :D.

7. Letar du påskägg? Ja det gör jag även fast jag snart är 13 år xD

8. tar du bild med påskharen? What?!!!!

9. vad är det typiska du lägger i din påskkorg? jag har aldrig påskkorg. utan påskägg och det är mina föräldarar som fixar dem :D.

Här är bild på mina två påskgodisfavoriter :D.

  

jag vet att det ser ut som jelly beans men det är jelly ägg XD.

 

Och sen dessa. dem är så goda :D.

Ja det var det här inlägget hoppas ni gillade det så avslutar vi med en av mina favvo låtar :D.


Glad påsk på er så hörs vi hejdå/ Olga :D <3




Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<<
April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards