Alla inlägg den 17 april 2014

Av Olga Mogensen - 17 april 2014 18:21

hej, igentligen hade jag spelat in en video att llägga upp idag istället för att skiva inlägg för orkar egentligen inte det xD.

Men videon tar åratal på sig så vet inte om den kommer komma upp ;C.

Men hade tänkt berätta lite om dagarna.

igår åkte jag då till min kompis och sov över tills idag.

Igår gick vi bl.a en runda med hundarna och såg på filmer m.m

Och idag åkte jag med min kompis ovh hennes mamma in till stan för min kompis skulle ta fler hål i öronen, och det blev jätte int på henne :D.

Sen gick vi till burger king och åt, och sen skjutsade dem hem mig :). 

Så nu har jag varit hemma ett tag.

Men iallafall. vad ska ni göra i påsk?

själv så ska jag först till min farmor och släkten på den sidan och sen ska jag fira med min familj min moster och hennes man.

Jag ska till min farmor imorogn och det komme ratt bli jätte kul..... NOT.

Alltså jag har inget emot människorna men jag har INGET att göra där.

Mina kusiner är bara killar och den yngste är typ 17 år och sen är det uppåt. Så jag brukar alltid få sitta och lyssna på dem vuxna när dem pratar vilket är oerhört tråkigt.

Och sen ska vi inte prata om min farmors påskägg, alltså hon har alltid förgammalt godis. Och en gång hade hon lagt i en liten chokladtomte från julen XD.

Men iallafall sen på söndag så ska vi till min moster och hennes man. fast vi ska träffas i en stuga istället för hemma hos dem eller hos oss.

Och det kommer bli betydligt roligare :D.

Men nu kommer vi till den svåraste saken, vad ska jag ha på mig. Jag har beslutsångest och vet inte om jag ska välja min kjol eller min klänning.

Men här kommer bild på dem så får ni se.

   

Där har ni dem. Nu vill jag att ni kommeneterar vad jag ska ha på mig. Och kom ihåg jag ska iväg imorogn så ni får va snabba. Vi ses snart/ Olga <3


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<<
April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards