Alla inlägg den 2 maj 2014

Av Olga Mogensen - 2 maj 2014 16:39

heii på er :D.

Jag vet inte riktigt vad detta inläget ska handla om men jag kommer nog på något.

Idag så har jag egentligen inte gjort så mycket. Utan bara försökt slappna av.

Men det har precis blivit maj måndad vilket är sååååååå kul :D.

Det händer ganska mycket i maj för mig ska ni veta.

T.ex så fyller jag 13 år :D. Sen dagen efter jag fyllt år ska vi till köpenhams tivoli med klassen :D och sist så ska jag på mina nästkusiners konfirmation :D.

På onsdag så kommer det en fotograf till vårt hus.

Och han ska fota både inne och ute. Varför han ska göra det berättar jag i ett annat inlägg.

Men en annan sak som hände rpå onsadg som inte är lika kul är att min mamma ska operera sig och jag hoppas verkligen att det går bra.

På tal om att jag fyller år kan jag ju slänga in en bild på min önskelisa xD.

det fick bli två bilder för sista saken fick inte plats på en bild xD.

   

Det är min önskelista och om ni undrar om första punkten så skickade jag önskelistan till mamma så därför skrev jag så.

Ja det var nog allt hejdå/ Olga.. Jag vet att punkt 5 på önskelistan är väldigt konstig och pinsam så ignorera den!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!

jag

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards