Alla inlägg den 24 maj 2014

Av Olga Mogensen - 24 maj 2014 13:12

Hej på er.

Igår natt så åskade det och blixtarde jätte mycket. Vilket ja ginte gillar för jag blir skit rädd av åska och blixtar :(.

Jag filmade en lite video på när blixtarna kom så här kommer videon. Och det blir verkligen blått i himlen av en blixt så se på hela den är bara 50 sek.

Jag spelade även in en annan video där jag pratar lite i slutet '


Jag tror att jag sa i videon att jag skulle försöka sova men det var inte så lätt.

Det blixtarde jätte mycket och tillslut så kom världens smäll av åskan och då var den precis ovanför oss, åskan alltså. Och då vaknade alla i huset av den smällen och det slutade med att jag blev så rädd att jag fick sova hos mina föräldrar xD.

visst det kankse är lite cool men mest läskigt.

Idag är det lördag och jag ska nog mest ta det lungt.

På tisdag så fyller jag 13 år vilket jag ser jätte mycket fram emot :D.

Och sen på onsdagen så ska vi åka till köpenhamn med klassen. Vi ska gå på ströget och sen ska vi gå på tivolit :D.

Så det kommer bli kul :D.

På måndag ska jag kolla upp min knöl jag har på handen hos doktorn :).

Vi ska även ha tennis på måndag i skolan. Och alltså tennis är inte riktigt min grej.. Ja gär ganksa usel på det xD.

Ja men det var allt nu ska jag gå och tvätta mina sminkborstar hejdå/ Olga <3.



 
 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards