Alla inlägg den 3 maj 2014

Av Olga Mogensen - 3 maj 2014 20:13

Hej. detta iinlägget hade jag tänkt skulle handla om vänner :).

vänner det finns olika sorters vänner eller hur?

Det finns dem vänner man bara umgås med lite i skolan och kankse har varit med någon enstaka gång.

Sen finns det dem vänner man står allra närmast som man berättar allt för oc hlitar på till 110%.

Sen finns det även vänner som man tror är ens vänner när dem egentligen inte alls är bra för dig dem kanske hackar på dig m.m och får dig att må dåligt. Om du har en sån vän så tycker jag att du ska avsluta vänskapen med han/henne för den personen är ingen riktig vän.

jag har haft alla sorters vänner och har nyss gått igenom en jobbig sak om vänne rmen tänker inte gå in mer på det p.g.a att det är privat.

Jag har nog totalt 1 vän som jag kan lita helt fullt ut på <3. 

Sen har jag lite andra vänner men dem kan jag tyvärr inte lita på :(.

Sen om du har vänne rsom trycker ner dig i skolan och gör så att du mår dåligt och inte kan fokusera på skolan.

Då tycker jag att du SKA prata med dina föräldrar oc häven din lärare :).

Om du pratar med dina vänner om de ttillsammans med dina föräldrar deras föräldar och din lärare tillsammans så är det jätte bra. Då kanske dina vänner förstår vad dem håller på med. 

Eller så råkar du ut för sånna vänner som ändar sig ett litet tag men sen glider tillbaka till samma svacka.

Om det är fallet så tycker jag helt enkelt att du ska byta skola, böra om på nytt och få nya bra vänner :).

Jag har då både haft vänner där jag gråter för att dem ska åka hem och jag ha räven dem som jag börjar gråta för efter skolan eftersom att dem har varit elaka.

Det var nog allt och detta är mina åsikter eller va dman nu ska säga. Jag har rätt att säga vad jag vill på min blogg så om du på något sätt tyckte detta inläget var fel så skiter jag i det :).

Hejdå/Olga.  



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards