Alla inlägg den 29 maj 2014

Av Olga Mogensen - 29 maj 2014 12:29

Hej på er ledsen att jag inte har bloggat på två dagar men i tisdags fyllde jag år :D och då hade jag inte tid. Och sen igår så var vi i köpenhamn med klassen hela dagen och jag kom hem vid ca 21:00 och då var jag trött så då orkade jag inte blogga ;).

Men nu är jag igång igen, men snart kommmer det komma ca 1 veckas uppehåll här på bloggen för jag ska på semester så då kommer ja ginte kunna blogga som ni säkert förstår :).

Men det kommer bilder i ett annat inlägg på vad jag fick för presenter på min födelsedag :D.

Annars hade detta inlägget blibit jätte långt. Antingen kommer det inlägget idag eller imorgon vi får se.

Jag hade jätte kul i köpenhamn.

Först gick vi på ströget och då köpte jag ett halsband och mobilskal. Sen på tivolit så åkte jag förvånansvärt många karuseller. egentligen så är jag riktigt karusell rädd men denna gången tog jag mod till mig och åkte ovh det var skit

kul :D :D :D.

På söndag kommer det några fråb stockholm och ska kolla på vårt hus eftersom att det är till salu. 

Så nu dagarna frammåt så måste vi städa i hela huset.

Just nu håller jag på att städa i mitt rum. Sen ska jag hjälpa mamma att städa i källaren :).

Det var nog allt här ommer en bild jag tog i köpenhamn. Jag tog den när vi var uppe i parisehjulet.

 

Och sen en bild på mig på min födelsedag 

 

Jag vet att rummet ser ganksa stökigt ut på bilden xD.

Hejdå/ Olga <3.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards