Alla inlägg den 14 maj 2014

Av Olga Mogensen - 14 maj 2014 16:43

Hej på er. Idag är vädret mycket härligare än alla andra dagar. Det har vart regnigt många dagar men nu äntligen är solen tillbaka :D.
Idag i skolan var det ju muntligt nationellt prov. Jag trodde att det skulle vara jätte jobbigt men det var faktiskt inte det :). Plus så hamnade jag i en grupp med människor som jag känner :D.
Sen fick jag cykla lite tidigare får. Skolan idag för jag skulle till sjukgymnasten. Anledningen till att jag skulle det är för att min ryggrad är
Lite sned.
Det gick bra hos sjukgymnasten. Hon sa att min ryggrad inte var jätte sned så det var egentligen inget man behövde göra något åt. Mer än att vi skulle kolla upp det en gång varje år.
Sen cyklade jag och mamma hem och tog en fika för att fira att alla nationella proven är färdiga :D.
Nej men nu ska jag och mamma snart ut och gå linnérundan som är ca 6 km så det blir en lagom och härlig runda :D.
Det var nog allt hejdå/ Olga <3.

Hittade denna bilden på instagram och var tvungen att dela med mig för texterna är så himla mycket jag.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards