Alla inlägg den 12 maj 2014

Av Olga Mogensen - 12 maj 2014 16:42

Hej på er, ledsen att det inte kom något inlägg igår men jag var med en kompis och sen spelade jag in en video men den laddades inte upp :(. Men nu är jag tillbaka ;).
Idag i skolan så hade vi slöjd, EA och idrott. På idrotten spelade vi fotboll utomhus..
För det första så är fotboll sk*t tråkigt för det andra så började det regna när vi spelade utomhus.
Sen ja jag vet att jag inte är bra på fotboll och det är för att jag inte har något intresse. Det var en tjej idag som var i mitt lag som sa att jag och min kompis inte kunde tramsa sådär mycket. För det första igen så tramsade vi inte. Eller kanske lite xD. Och för det andra så försöker vi så gott det går. Och ja vi/jag vet att vi/jag inte är så bra.
Men nu till en mycket roligare sak.
En annan av mina kompisar har börjat blogga och jag vet att ni kommer tycka om henne lika mycket som jag gör. Så gå in och kolla på hennes blogg nu!!!!, på www.pegasusliife.bloggplatsen.se
En annan rolig sak är att jag fyller år om 2 veckor och jag tror mamma kommer löpa kawaii kläder till mig :3 :D. Det var allt hejdå/ Olga <3.
Här är bild på mig och på ett av klädesplaggen jag önskar mig.

Jag vet att det inte är den bästa kvalitén på bilderna. Men det får va så nu xD.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards