Alla inlägg den 16 maj 2014

Av Olga Mogensen - 16 maj 2014 19:53

Hej på er idag är det fredag vilket är sååååååå skönt :D.

I skolna idag var det ganska chill. Jag arbetade med 1800-talet och sen lyssnde vi på divergent och hade pling plong.

Sen gympan så sprang vi och efter det fick vi spela fotboll eller kasta frisbey (vet inte hur man stavar det).

eller hoppa längd och höjdhopp. Jag och mina kompisar bestämde att vi skulle kasta fisbey för det är typ som att leka. Men efter ett tag blev vi trödda på det och gick och solade på en av dem mattorna man har när man hoppar höjd :D.

Det var riktigt skönt att ligga på den mattan och sola xD.

Sen efter idrotten cyklade jag snabt hem och duschade av mig sen cyklade jag in till stan för att möta min mamma, storebror och tvillingbror.

de tända jag behövde köpa var ett par skor tills imorogon då vi ska på konfirmation. Jag köpte ett par vita vans skor som det kommer en bild på längre ner :D.

Vi köpte även ett spray som ska hjälpa så att dem vita skorna inte blir så smutsiga :D.

Jag försökte äv :D.

Det var nog allt jag hoppas ni får en jätte bra fredagkväll. PS: kommer kankse inte blogga imorgon p.g.a att jag ska ju som sagt iväg :D. Men vi hörs antingen inorgon eller på söndag / Olga <3.

 

 

   


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards