Direktlänk till inlägg 15 maj 2014

torsdag

Av Olga Mogensen - 15 maj 2014 15:43

hej på er idag är det bara en vanlig tråkig torsdag.

Jag har egentligen inte så mycket att säga om den här dagen.

Men i skolan så splade vi som vanligt pingis på rasten. Och vi hade ävne hemkunskap idag och då gjorde vi pizza och den blev god :). Sen hade vi franska idag och jag hade tyvärr inte övat på läxan så det gick inte så bra :(.

Jag brujar öva vare vecka men jag vet inte riktigt vad som hände denna veckan :(.

sen hade vi även NO idag och vi håller på att skriva romanen om ett liv den sista delen.

Om ni inte vet vad romanen om ett liv är så ska man skriva från att en perosn föds till att den dör.

Man ska skriva allt i fyra delar. första delen heter födslen och då ska man skriva hur det går till vid födslen m.m

Sen del 2 är puberteten och vad allt det innebär.

Sen 3 delen handlar om droger ahlkohol rökninng och hur det påverkar kroppen.

Och sista delen som då är del 4 som vi jobba rmed handlar om när man blir gammal och dör :(.

vi hade även en berättelse uppgift förr veckan och jag tänkte kankse skriva den här på bloggen för den är ganska speciell xD.

Och nu som avslutning hade jag tänkt tipsa er om min FAVORIT film.

Den heter cry baby och är från 1990-talet.

Den är superbra men kankse inte så lätt att få tag på men då har jag ännu ett tips till er.

Om det finns en film ni vill se men inte hittar på netflix eller hemmakväll eller ngt annat. Så finns det en hemsida som heter www.swefilmer.se det är en suoerbra hemsida man skapar bara en användare och så får man ett maijl om någon kod och sen kan man se på alla filmer dem har. Och dem har verkligen ALLA filmer!!

dem har min favorit film cry baby och min andra favorit film som heter war horse.

Så jag tipsar den hemsidan starkt.

Det var allt här får ni tre låtar från filmen cry baby :D.

ja men det var nog allt. Nu ska jag se på cry baby xD.

 
 
Ingen bild

Boogieman

15 maj 2014 16:59

Det var jag som visade dig cry baby, tacka mig;-)

Olga Mogensen

15 maj 2014 19:17

Amen Halloj boogieman xD. Jag vet tack för det :D

 
Alma

Alma

22 maj 2014 15:08

skiiit bra

http://almamolly.hundpoolen.se

Olga Mogensen

22 maj 2014 18:42

okaj :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Hej

Av Olga Mogensen - 16 september 2014 20:37

Hej bloggen, jag har inte skrivit här på jätte länge och det är för att det har hänt väldigt mycket i mitt liv på senaste tiden. Jag har inte kunnat blogga eftersom att det då har hänt så mycket. Jag tror inte ens att jag har några läsare kvar, men j...

Av Olga Mogensen - 31 augusti 2014 10:36


Av Olga Mogensen - 15 augusti 2014 22:19

Hej, idag har jag varit på stan med mamma vi köpte nya skolsaker och kläder från h&m. Jag visar er bilder på kläderna i ett annat inlägg för har inga bilder nu. Men om ni inte kan vänta så har jag lagt upp en video på videofyme där jag visar vad jag ...

Av Olga Mogensen - 14 augusti 2014 20:46

Till hösten kommer jag tillbaka till krk igen. Jag red ju där i typ 2 år och sen tog jag en paus i typ 1 år. Och för er som undrar varför så ska jag berätta det nu. Jag kände mig inte så välkommen där eller vad man ska säga. Alla andra var med i det ...

Av Olga Mogensen - 13 augusti 2014 18:55

Hej Igår satt jag med massa inredningstidningar och kollade efter ideer och inspiration till mitt nya rum och det gick bra jag hittade lite ideer och klippte ut dem och klistrade in dem i min lilla bok :). dagens inpiration har varit detta.    ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards