Alla inlägg den 13 augusti 2014

Av Olga Mogensen - 13 augusti 2014 18:55

Hej

Igår satt jag med massa inredningstidningar och kollade efter ideer och inspiration till mitt nya rum och det gick bra jag hittade lite ideer och klippte ut dem och klistrade in dem i min lilla bok :).

dagens inpiration har varit detta.

   

eftersom att jag hade så mycket inpiration av pasellfärger och kakor idag så bestämde jag mig elt enkelt för att baka en pasellfärgad kaka xD. Här kommer en bild på den <3, jag blev väldigt nöjd  eftersom att detta var mitt första försök på en färgad sockerkaka och att bakak sockerkaka och den blev väldigt bra tycker jag, och den smakade jätte gott :).

 

Vad tycks? <3

Jag vill gärna ha pastellfärger i mitt nya rum jag tycker att det är så fint <3.

 

Jag idag c:.

Här kommer en låt jag lyssnar mycket på just nu :).

I slutet är den lite weird men jaja xD.

Tänkte även lägga in en annan låt som jag faktisk tycker är bättre än denna xD.

Det var allt för detta inlägget hejdå/ Olga <3.



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards