Alla inlägg den 10 augusti 2014

Av Olga Mogensen - 10 augusti 2014 17:53

Hej!

Nu håller vi på att rensa och städa inför flytten till hyrhuset och den 1 september är det dags.

det är kankse inte jätte kul att städa och sånt men det är det man måste göra när man ska flytta.

tidigare i veckan fick jag och min bror reda på att vi har kommit in på den skolan vi ville så det är väl bra, men är lite nervös och kommer sakna några i min gamla skola :(.

Jag har lite mini ångest över att byta skola men jag hoppas att det går bra...

Idag har jag alltså bara rensat och slängt massa saker inför flytten... 

Så jag har egentligen inget intressant att skriva xD.  

ni får gärna ge tips på vad jag ska blogga om för vet inte riktigt..

t.ex om ni vill ha outfits eller a helt enkelt om det är ngt speciellt ämne ni vill.

Jag har funderat lite på att börja med youtube istället för videofyme, tycker ni att det är en bra ide?

Det känn liksom som att det är lite större på youtube det är mycket fler människor som kollar youtube än vieofyme...

Jag vet att detta inte va rngt intessant inlägg men hoppas ändå att ni är nöjda hejdå/ Olga <3.

Förresten köpte lite saker på stan igår så här kommer en bild.

  

hejdå igen xD <3.



































Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards