Alla inlägg den 7 augusti 2014

Av Olga Mogensen - 7 augusti 2014 13:32

heii

idag har jag inte gjort så mycket, jag har bara kollat lite youtube ätit och sen så köpte jag och mamma någon mjukglass som man kan göra hemma. man ska vispa glasssmeten eller vad man ska kalla det xD, i två minuter sen ska det stå i frysen i 3 tim och 30 min. men om man har en glassmaskin tar det bara 30 min. Sen ska man ta ut det och vispa det igen och sen så kan man typ servera den XD. det var en väldigt dålig förklaring men jaja xD.

Igår var jag upptagen hela dagen med att fxixa till min tröja. Om ni kommer ihåg så för ett tag sen så gjorde jag ett inlägg där jag fixade rosetter i ryggen på min tröja. igår så fixade jag den lite ill för det var jätte grå och tråkig där fram så jag klippte armarna korta och sydde ett rosa band på dem och sen gjorde jag en liten ficka.

 

Fickan kom lite högt upp men jaja xD jag orkar inte sprätta upp det och sy om det xD.

Så idag har jag på mig den med en rosa kjol c:

 

förresten så ska mamma prata med vår frisör och fråga henne om hon kan göra såhär med mitt hår. alltså färgerna inte frisyren.

 

Jag bara älskar blandningnen mellan blont och brunt och här är det ganska mycket blont i och jag tycker att det är skkitsnyggt <3! I LOVE IT!   .

Det var nog allt här kommer två låter jag lyssnar sjukt mycket på just nu   .

Gaah dem är så bra!   . Det var nog allt hejdå/ Olga   .


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards