Direktlänk till inlägg 30 april 2014

ONSDAG :P

Av Olga Mogensen - 30 april 2014 16:30

hej på er. Jag vill bara börja med att klargöra att nej jag har ingen sjukdom eller ngt sånt som gör så att jag stavar fel ibland xD.

Men nu kommer vi till inlägget. Idag är det då onsdag och vi är lediga imorogn och på fredag vilket är såååå skönt.

Men för mig komme rdet inte bli en slapp helg.

Jag måste hjälpa mamma och pappa att städa/rensa huset. Och sen måste jag öva inför nationella proven nästa vecka.

Idag fick vi reda på vårat betyg på nationella proven i geografi.

Jag tyckte att dem proven var ganska svåra så jag är stolt över mitt betyg vilket blev ett C.

Men jag vill säga lite extra grattis till min kompis som var den ända i klassen som fick ett A. Och nej hon är ingen nörd xD. Isabell jag vet att du läser detta xD.

Men resten av onsdagen som är kver ska jag bara chilla :D.

Men en rolig sak som hände i skolan idag var att det kom en brandman på besök vilket jag sa i förra inlägget xD.

Men i slutet av lektionen fick vi släcka en liten brand eller vad man nu ska säga med en skumsläckare eller vad det nu heter xD. Och det var kul :D.

Japp men det var det här inlägget. Kanske slänger upp ett åsiktsinlägg senare vi får se ;).

BTW om ni villl läsa min gamla blogg så heter den www.aglo.bloggplatsen.se om ni undrar över mitt sista inlägg där jag skrev att bloggandet inte var min grej m.m så nu efter ca jag vet inte 6 månader har jag hunnit tänka lite och jag ville börja blogga igen. Om nu undrar varför jag inte fortsatte på min gamla blogg så var det för att jag ville börja om på helt nytt och börja med en fräsch start och lämna det gamla.

Men ja vi ses senare hejdå/ Olga <3.

 

DUCKFACE xD

BRA LÅT!!!!!!

 
 
Ingen bild

Ida

1 maj 2014 09:21

Fint med duckface...😂😂

Olga Mogensen

1 maj 2014 14:37

Tack xD

 
Isabell

Isabell

1 maj 2014 15:22

Ja, Jag läser detta! :D

HEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!

-DÅ xD

http://www.fotofun.bloggplatsen.se

Olga Mogensen

1 maj 2014 16:29

xD

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Hej

Av Olga Mogensen - 16 september 2014 20:37

Hej bloggen, jag har inte skrivit här på jätte länge och det är för att det har hänt väldigt mycket i mitt liv på senaste tiden. Jag har inte kunnat blogga eftersom att det då har hänt så mycket. Jag tror inte ens att jag har några läsare kvar, men j...

Av Olga Mogensen - 31 augusti 2014 10:36


Av Olga Mogensen - 15 augusti 2014 22:19

Hej, idag har jag varit på stan med mamma vi köpte nya skolsaker och kläder från h&m. Jag visar er bilder på kläderna i ett annat inlägg för har inga bilder nu. Men om ni inte kan vänta så har jag lagt upp en video på videofyme där jag visar vad jag ...

Av Olga Mogensen - 14 augusti 2014 20:46

Till hösten kommer jag tillbaka till krk igen. Jag red ju där i typ 2 år och sen tog jag en paus i typ 1 år. Och för er som undrar varför så ska jag berätta det nu. Jag kände mig inte så välkommen där eller vad man ska säga. Alla andra var med i det ...

Av Olga Mogensen - 13 augusti 2014 18:55

Hej Igår satt jag med massa inredningstidningar och kollade efter ideer och inspiration till mitt nya rum och det gick bra jag hittade lite ideer och klippte ut dem och klistrade in dem i min lilla bok :). dagens inpiration har varit detta.    ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<<
April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards