Alla inlägg den 10 juni 2014

Av Olga Mogensen - 10 juni 2014 17:14

Hejj ;D.

Idag är det tisdag och i skolan så träffades hela klassen kl halv nio i tivoliparken, nej det finns inget tivoli där det är bara en park xD.

när vi var där körde vi typ femkamp med olika stationer :D, det var faktiskt roligt.

Sen efter alla stationer fick man ha lite fritt i tivoliparken :).

Sen vid kl 11:00 så gick vi tillbaka till skolan och hade rast till kl 12:00 för då skulle vi gå och äta lunch.

Efter lunchen hade vi ytterligare rast till kl 13:00.

Sen efter raten så fick vi spela spel m.m i klassrummet.

Jag och mina kompisar spelade in en kortfilm på en ipad XD.

Jag har beställt en klänning på nätet till skolavslutningen men jag är jätte rädd att den in kommer komma fram i tid för den har inte kommit än och det är avslutning på fredag...

Men vi får hålla tummarna för att det kommer :).

jag har egentligen inte så mycket mer att säga, tråkigt inlägg jag vet...

Min mobil funkar typ inte heller... När jag tar bilder eler videor så sparas dem aldrig så har stäng av och satt på min mobil typ 3 gånger men det funkar inte. Så det kanske är så att vi får lämna in den...

så jag kan tyvärr inte bjuda på några färska bilder så det får bli en gammal bild på mig :).

 


Hejdå/ Olga <3.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards